RECENZIE- ALEKZANDRE

Titlu: Alekzandre(volumele 1 și 2)
Autor: A. Stephanie
Editura:Bookzone
Nr. pagini: 341, 261

Știți deja că am adorat dilogia „Malakai„, însă „Alekzandre” mi-a plăcut mult mai mult. Personajele mi s-au părut mai mature, fapt ce poate fi pus pe seama întamplărilor din urmă cu trei ani.(nu vă voi spune mai multe deoarece poate nu ați citit Malakai și risc să vă dau spoilere).
De asemenea, Alek era personajul meu preferat încă de când am făcut cunoștință cu stilul de scriere al lui A. Stephanie, și mă bucur că nu mi s-a schimbat părerea după ce am citit cărțile ce au la baza sentimentele și viața sa.

În ‘’Alekzandre’’ întâlnim povestea de iubire dintre personajul nostru și Zhavia, o tânără ce iubește sa trăiască și să zâmbească. Deși nu se știu, ei ajung să facă cunoștintă în cadrul unor evenimente neplăcute.
Atunci când tatăl lui Alek moare în mod neașteptat, Zhavia este nevoită să îl sune și să îl anunțe. Tot în aceeași zi, tânăra se desparte de iubitul ei, Carter, și rupe prietenia cu Adelaide, sora vitregă a protagonistului.

Cu toate că cei doi nu se suportă la început, trec treptat printr-o mulțime de stări și sentimente, ajungând la concluzia ca s-au îndrăgostit. În ciuda acestui fapt, problemele nerezovate din trecut ajung să le stea în cale, iar nimic nu pare că va merge bine. Va reuși oare iubirea să învingă orice problemă sau nu este suficientă?

Dacă primul volum mi-a frânt inima și s-a jucat cu sentimentele mele, cel de-al doilea a prezentat în mod vizibil evoluția personajelor.

Zhavia decide să își urmeze instinctele și să nu se mai teamă de consecințe; Alek este de părere ca iubirea îi va putea vindeca rănile din trecut și acceptă să riște și de această dată. Însă va fi oare sincronizarea potrivită sau este mult prea târziu pentru a doua șansă?

Dulce, sinceră și în același timp profundă, poveste lui A. Stephanie este perfectă pentru iubitorii de cărți romantice. V-o recomand cu drag și țin să le mulțumesc celor de la editura Bookzone pentru exemplarul oferit.

Citate care mi-au plăcut:

‘’Nu știi că oamenii care dau sfaturi, de regulă, nu se pot ajuta niciodată pe ei înșiși?’’

‘’Vestea proastă e că asta e lumea reală, nu un roman pe care poți să-l editezi până când îl finisezi pe placul tău.’’

Lasă un comentariu